Home » Dolly Bakfiets zoekt Customer Care Specialist
Locatie: Utrecht | Uren: 24 uur per week
Wil jij werken bij een snelgroeiend en ambitieus bedrijf dat dagelijks zorgt voor blije gezichten? Bij Dolly, het leukste bakfietsmerk van Nederland, zoeken we een enthousiaste Customer Care Specialist die met passie en energie onze klanten helpt!
Wat ga je doen?
Met jouw enthousiasme zet je je in om jonge gezinnen iedere dag blij te maken met hun Dolly bakfiets. Als Customer Care Specialist ben jij hét aanspreekpunt voor klanten en collega’s en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Vragen? Problemen? Jij zorgt voor de oplossing!
Jouw taken zijn onder andere:
Wie zijn wij?
Sinds 2011 ontwikkelen en produceren wij de Dolly, een topkwaliteit elektrische bakfiets, helemaal zelf in Nederland. Dolly is een jong, ambitieus en snel groeiende scale-up die zich inzet voor zorgeloos bakfietsplezier van jonge gezinnen. Vanuit ons kantoor en magazijn in Utrecht bedienen we het hele land. In Nederland leveren we direct aan de consument, omdat we zo de beste service aan huis tegen een goede prijs kunnen leveren. In het buitenland werken we met een dealernetwerk van bakfietsspecialisten. Dolly is per 2024 onderdeel van Optima Cycles, maar blijft verder opereren onder de naam Dolly. De standplaats van Dolly is in Utrecht.
Wie ben jij?
Bij Dolly draait alles om het blij maken van onze klanten. Daarom heb jij een positieve en klantvriendelijke instelling, uitstekende communicatieve vaardigheden (telefonisch en per e-mail) en een gezonde dosis humor. Als Customer Care Specialist ben je flexibel, sociaal, behulpzaam en denk je oplossingsgericht. Daarnaast beschik je over:
Wat bieden wij?
Zie jij jezelf al werken als Customer Care Specialist bij Dolly? Solliciteer dan snel door je CV en motivatie te sturen via de onderstaande solliciteer button!
Heb je vragen? Bel gerust met Samantha Hoogeland (HR-adviseur) op +31 (0)251 760 707.
Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.