Dolly Bakfiets zoekt Customer Care Specialist
Utrecht, 20-24 uur (in overleg)
Startdatum: per direct
Wil jij een baan die volledig gericht is op het blij maken van mensen én onderdeel uitmaken van het leukste en gezelligste bakfietsmerk van Nederland? Dat kan, want bij Dolly zoeken wij een enthousiaste en klantvriendelijke collega voor het versterken van ons team als Customer Care Specialist.
Dolly is een jonge, ambitieuze en snelgroeiende scale-up die zich inzet voor zorgeloos bakfietsplezier van jonge gezinnen. Sinds 2011 ontwikkelen en produceren wij de Dolly, een topkwaliteit elektrische bakfiets, helemaal zelf in Nederland. Vanuit ons kantoor en magazijn in Utrecht, bedienen we zelf het hele land én verder. In Nederland leveren we direct aan de consument, omdat we zo de beste service aan huis tegen een goede prijs kunnen leveren. In het buitenland werken we met een dealernetwerk van bakfietsspecialisten.
Wat ga je doen in de rol van Customer Care Specialist?
Met jouw enthousiasme zet je je in om jonge gezinnen iedere dag blij te maken met hun Dolly. Als Customer Care Specialist kunnen de klanten én collega’s op jou rekenen. Is er namelijk trouble in bakfiets-paradise of hebben ze vragen? Dan ben jij het eerste aanspreekpunt! Aan jou de taak om iedereen zo goed mogelijk te helpen en adviseren.
Je geeft zowel telefonisch als per e-mail informatie en advies aan bestaande en toekomstige Dolly-rijders, je factureert Dolly’s voor ze bezorgd worden, je verstuurt accessoires en onderdelen naar de klanten en je ondersteunt op de achtergrond onze servicespecialisten onderweg. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het maken van een logische en werkbare planning voor alle collega’s onderweg. Leuk voor de afwisseling; komt er een jong gezin voor een proefrit langs bij ons in Utrecht? Dan sta je ze persoonlijk te woord en geef je maatwerk advies over Dolly en de bijbehorende accessoires.
Wie zoeken wij?
Onze visie is volledig gericht op het blij maken van Dollyrijders; een positieve en klantvriendelijke instelling, uitstekende communicatieve vaardigheden (telefonisch en per e-mail) en een gezonde dosis humor zijn een vereiste.
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega met een servicegerichte blik en gestructureerde werkwijze die bereid is zich volledig in te zetten voor blije Dollyrijders.
- Je bent flexibel, sociaal, behulpzaam, denkt oplossingsgericht en beschikt over een hands-on mentaliteit
- Je hebt oog voor detail en kan logisch denken.
- Je hebt ervaring met Outlook en Microsoft 365. Ervaring met planning is een pré.
- Je hebt affiniteit met fietsen en onze doelgroep.
- Je kan goed zelfstandig en in teamverband functioneren en neemt je verantwoordelijkheden.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en bij voorkeur ook Engels.
Wat bieden wij?
Wij bieden een veelzijdige baan in een inspirerende werkomgeving die elke dag in beweging is. Er is een platte organisatiestructuur en de sfeer is informeel, no-nonsense en klantgericht.
- Een Dolly van de zaak in bruikleen, zodat je je als gebruiker nog beter kan inleven in onze klanten.
- Een jaarcontract voor 20-24 uur per week in principe maandag, dinsdag en woensdag in combinatie met een andere collega. Dus lekker vrij op koopavonden en weekenden!
- Een salaris variërend van € 2500,- tot € 3000,- bruto per maand op basis van fulltime, afhankelijk van opleiding en ervaring.
- Bij Dolly hebben we volgende zaken goed geregeld; vakantiedagen conform CAO Metaal & Techniek – metaalbewerkingsbedrijf, vakantietoeslag en de Pensioenvoorzieningen via het Pensioenfonds Metaal & Techniek
- Regelmatig leuke uitjes samen met een gezellig en gedreven team.
Iets voor jou?
Ben je enthousiast geworden? Leuk! Laat ons weten wie je bent en solliciteer met je CV en een korte motivatiebrief. Mail deze naar solliciteren@dolly-bikes.com
Heb je nog vragen?
Neem gerust contact op met Dolly via solliciteren@dolly-bikes.com
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld